Існує кілька видів простору. Журналісту важливо знати мінімум про три: плаский, обмежений і глибокий.
Розпочнемо з обмеженого (limited Space). На відміну від плаского, де тло нічого не говорить глядачеві, обмежений простір передбачає кількашаровість зображення. Тобто є передній план, як правило це інтерв'юйований, є середній, а може бути і задній плани. При цьому елементи, що створюють фон для інтерв'ю, не з'єднані між собою. У глядача немає відчуття глибини кадру, перспективи і єдності зображення. Таким чином тло в обмеженому виді простору говорить, але не відволікає.
Головне завдання журналіста при цьому - збалансувати увагу на всіх об'єктах, що є в кадрі. Максимум - на людині, яка говорить.
Як приклад можна розглянути уривок: http://www.youtube.com/watch?v=BEmO6Bt3G1w&list=UUd86XcBNtbBvVosblWwtpUg&index=4&feature=plcp
Єдина проблема - дівчина в кадрі рухається, а це вже відволікає. Передбачити це до початку зйомки було важко.
Розпочнемо з обмеженого (limited Space). На відміну від плаского, де тло нічого не говорить глядачеві, обмежений простір передбачає кількашаровість зображення. Тобто є передній план, як правило це інтерв'юйований, є середній, а може бути і задній плани. При цьому елементи, що створюють фон для інтерв'ю, не з'єднані між собою. У глядача немає відчуття глибини кадру, перспективи і єдності зображення. Таким чином тло в обмеженому виді простору говорить, але не відволікає.
Головне завдання журналіста при цьому - збалансувати увагу на всіх об'єктах, що є в кадрі. Максимум - на людині, яка говорить.
Як приклад можна розглянути уривок: http://www.youtube.com/watch?v=BEmO6Bt3G1w&list=UUd86XcBNtbBvVosblWwtpUg&index=4&feature=plcp
Єдина проблема - дівчина в кадрі рухається, а це вже відволікає. Передбачити це до початку зйомки було важко.
Комментариев нет:
Отправить комментарий